Ο αδικος χαμος Πεντε Ελληνων στην Λιβυη
Ξεχάσατε νέο δημοκράτες;;
Στη λιβύη 5 άνθρωποι σκοτώθηκαν τους εστείλαν στο στόμα του λύκου άοπλους χωρίς κανέναν μα κανέναν ενδιασμό και αυτός που τους έστειλε αυτή τη στιγμή είναι ΑΓΕΕΘΑ αυτός που ήτανε τότε ΑΓΕΕΘΑ κάνει μπανάκι στη βίλα του με την ωραία πισίνα που αγόρασε φευγοντας αλλά και βολεύτηκε σε μία θέση διευθυντής στον Αντ1
Σας θυμίζει κάτι από τέμπη ;;κατι απο εξεταστική επιτροπή μήπως για τα τέμπη ;;που είπανε ήταν γουρλίδικη επιτροπή όσοι ημασταν στην επιτροπή για τα τέμπη γιναμε υπουργοι και υφυπουργοί
Αυτό είναι το κράτος του μητσοτάκη σκοτώνει τα παιδιά μας και αναβαθμίζει σε θέσεις και αξιώματα τους υπευθύνους
Διαβάστε λίγο τι έγινε στη Βεγγάζι γιατί ο αξιωματικός πού ήταν εκεί ακόμη ταλαιπωρείται από τη σύγκρουση με το αγροτικό βυτιοφόρο έχει κάνει αγωγή στο Ελ Δημοσιο στον Δεν Δια και στο Γεραπετρίτη και λίγο πολυ δηλώνει ότι τους εστείλαν σαν πρόβατα στη σφαγή
Σεπ 2023.
16 μήνες μετά από την αποστολή θανάτου, οι Data Journalists αποκαλύπτουν με έγγραφο-ντοκουμέντο όλη την αλήθεια που πεισματικά κρύβουν.
Την αγωγή κατέθεσε ανώτερος αξιωματικός που συμμετείχε στην αποστολή, τραυματίστηκε σοβαρά και ταλαιπωρείται ακόμη από τα τραύματα του. Η αγωγή στρέφεται κατά του ελληνικού δημοσίου και προσωπικά προς τους υπουργούς Εθνικής Άμυνας Νίκο Δένδια και ΥΠΕΞ Γιώργο Γεραπετρίτη.
Παρά τα ασύλληπτα λάθη και τις παραλείψεις που οδήγησαν στην τραγική κατάληξη της αποστολής, όχι μόνο δεν τιμωρήθηκε κανείς, αλλά κάποιοι από τους εμπλεκόμενους επιβραβεύτηκαν με προαγωγές.
Την Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου 2023 και περί 15:30 μ.μ ενημερώθηκα προφορικά από τον Υποδιευθυντή Ταξίαρχο κ. Δ… να μεταβώ στη Λιβύη σε ανθρωπιστική αποστολή για παροχή ιατρικής βοήθειας στην περιοχή της Ντέρνα.
Όπως μας ανέφεραν, η σχετική διαταγή ήταν προφορική από τον Αρχηγό Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας Κωνσταντίνο Φλώρο και δεν μας χορηγήθηκαν περαιτέρω λεπτομέρειες
Είναι δυνατόν για τέτοια αποστολή να δίνονται προφορικές διαταγές
ο αξιωματικός ζήτησε ξανά έγγραφη διαταγή. Με έκπληξη- όπως γράφει- ενημερώθηκε ότι «ακόμη δεν έχει ληφθεί εγγράφως η σχετική διαταγή». «Επίσης ενημερώθηκα από τον Διευθυντή του 1ου Γραφείου, ότι δεν υπάρχει έγγραφο ή σήμα που να αφορά στην αποστολή», γράφει στο κείμενο της αγωγής του.
Το απογευμα σε κοινή ομάδα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (VIBER) ζητούσαν φωτογραφία των διαβατηρίων μας».
Αν είναι δυνατον;;
«…ενημερώθηκα ότι θα ήμασταν άοπλοι κατόπιν εντολής του υπουργείου Εξωτερικών
Τι δουλεια εχει ο Γεραπετριτης ;;
οι επικοινωνίες μας θα ρυθμίζονταν με κάρτες που θα μας χορηγούσαν στην Βεγγάζη
Καλα ρε Φλωρε και Χουπη που ειναι τα δορυφορικα τηλέφωνα ;;
Μας ειπαν για
έναν σύνδεσμό μας εκεί ονόματι Αλέξης, χωρίς όμως να μας δείξουν φωτογραφία του,
Η αποστολή φτάνει στη Βεγγάζη
Στα συνοδά θωρακισμένα οχήματα επέβαιναν από 2 πάνοπλοι άντρες, σε αντίθεση με εμάς.τους αοπλους
Επισημαίνω ότι οι κάρτες επικοινωνίας δεν μας χορηγήθηκαν ποτέ
οπότε ενεργοποίησα την περιαγωγή και έστειλα μήνυμα στην σύζυγό μου για να την ενημερώσω για την άφιξη στη Βεγγάζη, όπου έμεινα έκπληκτος, καθώς εκείνη ήδη το γνώριζε από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (διαρροή στρατιωτικών πληροφοριών)
Καθαρα εργαλιοποιηση τηςΑποστολης και ψηφοθηρικη πολιτική του μητσοτακη
«Με την επιβίβαση μας στο λεωφορείο ένας από τους Ελληνολίβυους μεταφραστές μας, μας προέτρεψε να μην κοιτάμε από τα παράθυρα και να κλείσουμε καλά τις κουρτίνες για λόγους ασφαλείας
. Η ταχύτητα του λεωφορείου ήταν υπερβολική, άνω των 120 χιλιομέτρων ανά ώρα σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού, παρά τις συστάσεις και τα παράπονα από τους επιβαίνοντες. Το προπορευόμενο όχημα ασφαλείας έτρεχε ακόμη περισσότερο,
Η σφοδρότατη σύγκρουση συνέβη περίπου μισή ώρα μετά τη στάση μας για ανάπαυση με όχημα αγροτικού τύπου μάρκας TOYOTA, χρώματος λευκό, στο οποίο επέβαιναν περί τα 1-2 άτομα. Δεν μπορούσα να διακρίνω εάν υπήρχαν λοιποί επιβαίνοντες, γιατί η ορατότητα μου με κλειστές κουρτίνες και λόγω της θέσης μου ήταν περιορισμένη. Εκείνη τη στιγμή δεν έβλεπα καν το προπορευόμενο όχημα ασφαλείας, καθώς αυξομείωνε απόσταση συνεχώς και είχε φύγει από μπροστά μας.
Η σύγκρουση έγινε πλαγιομετωπικά αριστερά, αφού το όχημα είχε εκτραπεί από την ευθεία πορεία του και επανήλθε χωρίς μείωση ταχύτητας στην άσφαλτο, με μικτή ταχύτητα περί τα 200 χιλιόμετρα ανά ώρα.
Το όχημα ήταν αγροτικού τύπου με εξωτερική δεξαμενή καυσίμων. Το λεωφορείο σχεδόν ακινητοποιήθηκε, σαν πρόσκρουση σε τοίχο, ενώ από τη σύγκρουση ανασηκώθηκαν οι πίσω τροχοί και ξέσπασε άμεσα πυρκαγιά με πυκνό μαύρο καπνό. Ο καπνός ήταν τόσο πυκνός που περιόριζε στο μέγιστο την οπτική επαφή με το εμπρός μισό του λεωφορείου και έφτασε σχεδόν στον πίσω αριστερό άξονα έτσι ώστε μπορούσα και έβλεπα τα συντρίμμια του».
Οι Έλληνες στρατιωτικοί βρέθηκαν άοπλοι και χωρίς αξιόπιστες επικοινωνίες σε εχθρικό έδαφος. Τα εγκληματικά λάθη όσων δεν σχεδίασαν επιχείρηση αλλά «εκδρομή» στη Λιβύη, προκάλεσαν το θάνατο 5 επιβαινόντων στο λεωφορείο και έθεσαν σε άμεσο κίνδυνο τη ζωή των υπολοίπων. Διαβάστε πώς περιγράφει όσα ακολούθησαν μετά από τις εκρήξεις, ο Ανώτερος αξιωματικός που έχει καταθέσει την αγωγή:
έστειλα άμεσα ενημερωτικό μήνυμα προς τον Στρατηγό του Γενικού Επιτελείου Στρατού- Διεύθυνση Υγειονομικού Κασίμο Δ. χωρίς καμία απόκριση
έστειλα μήνυμα στην γυναίκα μου λέγοντας της, ότι είμαι καλά για να μην ανησυχεί και ότι συνέβη ατύχημα με τραυματίες και φωτιά στις 2,5 ώρες από τη Βεγγάζη προς Ντέρνα και παράλληλα της ζητούσα να ειδοποιήσει το Γενικό Επιτελείο Στρατού/ Κέντρο Επιχειρήσεων, όπως και έκανε με επιτυχία».
Το Κέντρο Επιχειρήσεων του ΓΕΣ ενημερώθηκε από τη σύζυγο του Αξιωματικού, ο οποίος συνεχίζοντας τη περιγραφή του αναφέρει:
«Το Κέντρο Επιχειρήσεων δεν είχε ουδεμία πληροφορία για το δυστύχημα, αφού δεν είχαν διασφαλίσει συνεχή επικοινωνία με τον επικεφαλής της αποστολής, όπως κανονικά προβλέπεται
Δεν μας χορηγήθηκαν ποτέ κάρτες συμβατές με τη χώρα, ούτε και άλλο σύστημα επικοινωνίας ή εντοπισμού GPS. Τα λοιπά μέσα επικοινωνίας καταστράφηκαν στο λεωφορείο. Μοναδική επικοινωνία το κινητό μου με μηνύματα και μόνος σύνδεσμος ήταν η σύζυγος μου».
Στο νοσοκομειο
Επικοινώνησε μαζί του ο τότε επικεφαλής της Διοίκησης Ειδικού Πολέμου που υποτίθεται είχε την ευθύνη της αποστολής, Στρατηγός Δημήτρης Χούπης.που ειναι τωρα Αγεεθα
Πρεπει να λογοδοτήσεις στη δικαιοσύνη και να μπείτε πίσω από τα κάγκελα μητσοτάκη δένδια Γεταπετρίτη
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον εν λόγο αξιωματικό καθώς έχω μετάσχει σε δεκάδες αποστολές τέτοιου τύπου και ξέρω έχοντας πλέον γνώση και όχι απλά επειδή άκουσα η διάβασα πώς γίνονται αυτές οι αποστολές σε εμπολεμες ζωνες ..
Η φωτογραφίες ότι θα γίνει αποστολή με το c130 είχαν διαρρεύσει πριν ακόμη φύγει η προφορική διαταγή από τον φλώρο φανταστείτε για τί κωμωδία τι φιάσκο αποστολή ήτανε
Δυστυχώς ήταν καθαρά άκρως επικοινωνιακή πολιτική του μητσοτάκη μια υπόθεση που στήθηκε στο πόδι μέσα σε ένα 24ωρο με πρωτεργάτες το φλώρο το χούπι το γεραπετρίτη το δέν δια και φυσικά πάνω από όλους το μητσοτάκη
Οι άνθρωποι αυτοί πρέπει να καθίσουν στο σκαμνί δεν πάει άλλο να σκοτώνουν τα παιδιά μας
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλουμε τα σχόλια σας να είναι κόσμια